joi, 25 martie 2010

Ne imbatam simturile.


Guess who's back ?
Primavara, bai...

Ador primavara :d bine, nu mai mult decat toamna, cred ca sunt la egalitate totusi. Si e o zi asa frumoasa azi... A trecut un an. Si totusi nimic nu mai e la fel. Chiar nimic. Imi placea sa ma mint singura, sa nu caut raspunsuri, ba chiar sa ma feresc de ele... Si tie iti placea sa te ascunzi, sa te feresti, sa simulezi... Si mie imi placea sa ma minti, sa tac, sa uit, sa trec peste... Tu erai aerian, nepasator... Eu eram superficiala, nepasatoare... Pana cand ? Nu stiu exact. Pana cand nu am mai putut continua asa. Nici unul din noi...


Si uite-ne acum. Cu totul altfel. Diferiti, dar mult mai bine. Pentru ca ne pasa. Pentru ca am incredere, pentru ca tu te straduiesti sa o mentii. Pentru ca atunci ca te sarut, simt cum imi fuge pamantul de sub picioare... Pentru ca ma simt ca si cum ai avea ceva acte de proprietate asupra mea (intr-un sens extrem de bun) si eu la fel asupra ta... Pentru ca vocea ta reuseste sa ma calmeze mereu, chiar daca dureaza sicate o jumatate de ora sa imi revin...


"De la distanta simt al tau parfum fin.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu