marți, 20 aprilie 2010

20 aprilie...


In sfarsit un moment linistit in care ma pot gandi la o groaza de chestii care ma ajuta sa ma redescopar, sa ma detasez de restu`, sa imi acord putin timp mie... Cuz lately chiar m-am abandonat si va mai urma o perioada de genu` cat de curand. M-am abandonat lui... si nu numai. Dar pentru el nu imi pare rau, e singura varianta pentru care nu imi pare rau ca m-am abandonat. In schimb, peste cateva luni el va ramane singuru` pentru care ma voi parasi... Dar in fine, gata cu el. Astazi e ziua mea :D

E asa de chill sa stai in pat cu laptopu` in brate, ascultand muzica... fara sa te grabesti sa te apuci de mate... sau romana... sau naiba mai stie ce vor astia cu BAC-u` lor. M-am cam saturat. Vreau sa se termine odataaa ! DAR, tinand cont ca ma si intereseaza cum se va termina, trebuie sa ma chinui putin :( da` trece :D inca vreo 3 luni si gata :D apoi ma voi declara total fericita :D [prietenii stiu de ce :>]


Tocmai mi-am dat seama ca imi lipseste ceva pentru a fi completa atmosfera momentului meu chill :-? guess what ? COLA :D lucky me it's close enough :D


Well, cred ca ar fi cazu` totusi sa iau o mica pauza si sa dorm putin :D

asa ca nani dulce mie ! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu