joi, 19 august 2010


Hai sa impartasim idei, experiente & stuff... De fapt, nu "impartasim" nimic, eu impartasesc aici. Voi cititi, eventual, si va dati cu parerea.

Astazi e o de imbinare. Se imbina ultimele 2 saptamani ,care efectiv nu pot fi descrise in cuvinte pentru ca inca nu s-au descoperit asemenea adjective la superlativ, cu urmatoarele cateva saptamani in care sunt oarecum singura. Am sentimente contradictorii. Imi pare rau tare pentru ca s-au incheiat aceste 2 saptamani minunate, si as vrea din toata inima sa intorc timpul inapoi si sa il am langa mine. Nu conteaza unde. Chiar nu conteaza unde, atata timp cat noi suntem impreuna. Pe de alta parte, ma bucur. Ma bucur pentru ca am avut ocazia sa cunosc niste oameni minunati, care inspira si ofera incredere, de care m-am atasat in foarte scurt timp si de care mi-e foarte dor... Dar oricum nu se compara cu dorul pe care il simt fata de el, si chiar daca au trecut abia cateva ore de cand ma tinea de mana, simt cum ma topesc pe scaun cand ma gandesc cat de bine e cu el si cu cata nerabdare astept sa ne vedem iar. Si chiar daca asa e de fiecare data, aceeasi nerabdare, aceleasi lacrimi, aceeasi strangere de inima si aceeasi fluturi in stomac, sunt perferct constienta ca nu ma voi satura niciodata de aceste sentimente si nici nu voi inceta sa le simt.

miss u like hell .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu