vineri, 22 ianuarie 2010

preferam sa primesc o palma.


Foarte intuitiva persoana cea care a spus ca "O vorba doare mai mult decat 10 palme"...

Si pot afirma si sustine si eu asta deoarece am simtit-o recent pe propria-mi piele. Cateva cuvinte spuse impulsiv, "din dragoste", care m-au luat de pe picioare si mi-au intors putin pe dos lumea in care ma aflam in acel moment. Exagerez ? Nu, deloc. Cel putin, asta e parerea mea. Si in final, asta conteaza, doar eu am simtit "pumnul" invizibil care mi-a taiat respiratia. Motivul ? Simplu, neincredere. Justificat ? In niciun caz. Sincer, asteptam pareri de rau spuse si afisate din plin, cu sinceritate. Guess what ? Pauza. Pauza totala. Si ce a ramas acum e doar un sentiment profund de dezamagire si greata, care ma indoiesc ca va trece curand... Dar cui ii pasa, in cele din urma ? Mie... si atat.


Bineinteles, sunt foarte putin obiectiva. Pentru ca doare. Doare ca naiba. Macar bine ca am invatat sa disimulez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu