joi, 14 aprilie 2011

Shitty.


Am nevoie sa ma descarc. Am avut o zi de toata... prastia. Azi mi-a fost rusine de mine. Nu mai stiu daca si cand am mai simtit asta. Am facut o greseala cretina, prosteasca, dar care m-a costat destul de mult. In primul rand, m-a costat neuroni. Apoi mi-a afectat Iubirea de sine. Iar in ultimul rand, m-a costat bani. Si nici nu pe mine, pe tata.
Tind sa dau vina pe oboseala... Dar cred ca imi caut scuze. Am fost neatenta o secunda si a fost de-ajuns. Si altii dorm in papuci, ce-i drept...
Am nevoie de o sedinta eu cu mine, sa ne impacam, sa facem sa fie bine. Eu nu pot sa fiu certata cu mine :( Partea proasta e ca nimeni nu ma poate ajuta, nimeni... Dar cu toate astea tin sa multumesc persoanelor care m-au sunat si si-au facut griji... Si nu in ultimul rand alor mei parinti, care ma iubesc no matter what ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu