duminică, 19 decembrie 2010

Fuckin' Christmas :)


Si uite ca am ajuns foarte aproape de ceea ce numesc eu cea mai proasta parte a anului 2010 (pentru mine). Toata lumea ma intreaba de ce sunt sictirita, suparata, prost dispusa. Oare ? In fine, problemele mele chiar nu pot fi discutate aici, mai ales in lipsa unui psihiatru :))

Chestia buna e ca vor trece... Doamneee, abia astept sa treaca !!! Vreau sa vina superbul an 2012 si sa scap odata de toate sarbatorile astea... Culmea e ca obisnuiam sa le ador, erau extrem de importante, ma faceau foarte fericita. Ce usor se poate schimba totul... Cateva ore de placere si gata. Bucuriile devin o povara si zilele pe care odata le asteptai cu sufletul la gura iti aduc acuma doar priviri sumbre si insomnii.

Regret... regret ca am crescut. Chiar mi-ar placea sa am din nou 4-5 ani, sa fie exact ca atunci. Macar eram fericita... Si toata lumea imi era alaturi, toata lumea importanta. Si regret ca e asa de important pentru mine. Pentru ca vreau sa cred ca nu merita, pentru ca vreau sa invat sa ma detasez, pentru ca vreau sa ajung sa nu mai cred in sentimente, de niciun fel, pentru ca nu mai vreau sa simt chestiile astea tampite pe care le urasc.

Acum imi ramane doar sa va doresc voua un "Craciun fericit!" si sper sa aveti parte de un Craciun la fel de frumos ca acela pe care l-am avut eu acu' 15 ani.
Si mie... un an nou mai bun :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu