duminică, 8 martie 2009

Sfarsitul


"

-Bine, am spus eu. Atunci vin cu tine.

-Nu poti, Bella. Acolo unde mergem... nu e un loc potrivit pentru tine.

-Acolo unde esti tu este locul potrivit pentru mine.

-Nu e bine pentru tine, Bella.

-Nu fi ridicol. Voiam sa par suparata, dar nu reuseam decat sa para ca si cum as cersi. Tu esti partea cea mai buna din viata mea.

-Lumea mea nu e pentru tine, spune el neinduplecat.


...


-Bella, nu vreau sa vii cu mine. Rosti cuvintele rar si precis, uitandu-se la mine cu ochii reci, privind cum asimilam ce spunea el de fapt.

-Nu... nu... ma vrei ? Le-am rostit cu voce tare, derutata de felul cum sunau in ordinea asta.

-Nu.

M-am uitat in ochii lui fara sa inteleg. El ma privi inapoi fara sa se scuze. Ochii lui erau ca topazul -limpezi si foarte profunzi. Parca puteam vedea in ei adancimi de kilometri intregi, si totusi in profunzimea interminabila nu gaseam nicaieri o contrazicere a ceea ce tocmai rostise.

-Ei bine, asta schimba tot.

"


It's just a part of my drug.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu